تیم کوک می‌گوید که اپل در حال کار بر روی پروژه‌ای مخفی است: آیا iWatch به زودی معرفی خواهد شد؟

آخرین مطالب سایت
آخرین نطرات کاربران
جستجوگر پیشرفته سایت



تیم کوک می‌گوید که اپل در حال کار بر روی پروژه‌ای مخفی است: آیا iWatch به زودی معرفی خواهد شد؟

 

تیم کوک، مدیرعامل اپل طی جلسه‌ای که با حضور سرمایه‌گذاران این کمپانی و مدیران اجرایی برگزار شد، از تولید شیشه سافایر یا یاقوت کبود در خاک ایالات متحده برای «پروژه مخفی» این کمپانی که احتمالاً همان iWatch باشد خبر داد. وی همچنین آمار و ارقام جدیدی را نیز اعلام نمود و از شیوه‌های سرمایه‌گذاری در اپل و لزوم نگاه بلندمدت سرمایه‌گذاران سخن گفت.

در جلسه‌ای که مدیران اجرایی اپل با سهامداران داشتند، تیم کوک از «پروژه ای سری» سخن به میان آورد که احتمالاً همان iWatch اپل باشد. این صحبت زمانی مطرح شد که از یکی از مدیران درباره پروژه‌هایی که اپل قصد تولید آنها در خاک ایالات متحده را دارد، سؤال نمود. کوک در پاسخ از کارخانه‌ای در آریزونا سخن گفت که یکی از تأمین‌کنندگان قطعات اپل از آن برای تأمین شیشه سافایر آیفون استفاده می‌کند. وی همچنین افزود که کمپانی‌های آمریکایی دیگری نیز وجود دارند که شیشه‌ مورد نیاز برای اپل را تأمین می‌نمایند.

پیش‌تر اعلام شده بود که در فاکس‌کان یاقوت کبود در حال تست شدن است و احتمالا در نسل بعدی آیفون از این شیشه مقاوم به عنوان محافظ پنل نمایشگر استفاده گردد. همچنین شایعاتی نیز مبنی بر تولید شیشه 4.5 اینچی از جنس یاقوت کبود توسط تأمین‌کنندگان اپل بر سر زبان‌ها افتاده است.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

به اشتراک گذاری کنید:

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:








    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید